Retur



Cum pot sa returnez produsele comandate?

Aveti intotdeauna dreptul de a returna comanda in termen de 14 de zile, fara invocarea vreunui motiv. Perioada de retur a comenzii incepe din ziua livrarii ultimului produs al comenzii dumneavoastra.

Aveti posibilitatea de a returna produsele:

1. RETURNAREA PRODUSELOR LA DEPOZITUL OTTER prin curier (exceptie facand produsele comandate prin serviciul click & collect)
2. RETURNAREA PRODUSELOR IN MAGAZINE


Asigura-te ca produsul tau va putea fi returnat prin respectarea urmatoarelor conditii:

1. Returneaza produsul in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii.
2. Produsul nu prezinta urme de uzura sau/si cu defecte provocate de client.
3. Produsul returnat trebuie sa fie ambalat intr-o cutie de pantofi, astfel incat sa nu fie deteriorat in timpul transportului.
4. In procesul de retur, schimbul nu poate fi procesat. Daca doriti un schimb pentru produsul comandat, puteti returna produsul, va restituim banii si faceti o noua comanda pe care o veti achita integral.


Cum pot sa schimb produsele comandate?

Optiunea de a schimba un produs comandat este disponibila doar intr-unul din magazinele Tezyo by Otter Distribution cu produsul si factura pe care ai primit-o in colet in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, prezentand produsul in aceeasi stare in care a fost livrat (nepurtat la exterior).


Cum returnez produsele prin curier?

In cazul in care doresti returnarea unei comenzi prin curier, iar termenul legal de retur de 14 zile calendaristica nu a fost depasit, poti returna produselele urmand pasii de mai jos:

Daca comanda a fost facuta din contul tau

Daca ai optat pentru inregistrarea in site atunci cand ai plasat comanda, trimite cererea de retur accesand sectiunea de retur din contul tau.

Returneaza in contul tau
Daca comanda a fost facuta fara cont

Daca ai plasat comanda fara a te inregistra ca membru, pentru autentificare si plasarea unei cereri de retur vei avea nevoie de:

1
Numarul comenzii atribuit produsului pe care vrei sa il returnezi
2
Adresa de email folosita in momentul comenzii
Returneaza in modulul vizitator



Cum returnez produsele primite in magazinele TEZYO?

In cazul in care doresti returnarea unei comenzi, poti ajunge intr-unul din magazinele Tezyo by Otter Distribution cu produsul si factura pe care ai primit-o in colet in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, prezentand produsul in aceeasi stare in care a fost livrat (nepurtat la exterior).

Produsul fie se poate schimba cu un altul, fie se achita contravaloarea acestuia.


Cat timp dureaza, de regula, pana cand primesc inapoi banii pentru retur?

Pentru retururile solutionate prin curier la depozitul OTTER Distribution, de indata ce am primit si verificat returul, suma facturata va fi restituita in decurs de 14 zile calendaristice, in IBAN-ul atasat in cererea de retur.

Daca optezi pentru returul in magazin, suma iti va fi restituita integral numerar pe loc.


Trebuie sa platesc pentru retur?

Nu. Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate integral de OTTER Distribution.


Dreptul la retragere si returnarea produselor

Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contract, fara a preciza motivele, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de acesta, a intrat in posesia fizica a produselor.

Cererea de retragere va produce efecte doar daca produsele vor fi returate vanzatorului inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice de la primirea produselor de catre cumparator, in starea in care au fost livrate, fara a prezenta urme de folosire si daca nu sunt deteriorate ca urmare a culpei clientului.

In cazul retragerii din contract, vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului pentru care cumparatorul s-a retras din contract, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de alegerea de catre cumparator a altei modalitati de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de vanzator, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care produsul pentru care s-a retras din prezentul contract intra in posesia vanzatorului.

Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; nu se percep comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Costul direct al returnarii produselor revine vanzatorului. Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.


Cum pot returna produsele achizitionate prin serviciul click & collect?

In cazul in care doresti returnarea unui produs comandat prin serviciul click & collect, te rugam sa mergi in magazinul Tezyo by Otter Distribution, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la achizitionarea acestuia, prezentand produsul in aceeasi stare in care a fost achizitionat (nepurtat la exterior), impreuna cu bonul fiscal.

Produsul fie se poate schimba cu un altul, fie se achita contravaloarea acestuia.